הרמטכ"ל כוכבי: "אין לנו שום כוונה לאפשר לטרור להצליח"

    קובי פינקלר 1 Comment on הרמטכ"ל כוכבי: "אין לנו שום כוונה לאפשר לטרור להצליח"

    רמטכ"ל צה"ל רב אלוף אביב כוכבי ביקר בעיר בית לחם וקיים הערכת מצב, הרטמכ"ל שמע את עיקרי תמונת המצב הגזרתית. כוכבי: "המסר הוא חד וברור, לא הפיגוע הזה, לא בלון הנפץ, לא הירי בצירים, כל הפעולות האלה- לא יצליחו. צה"ל ממוקד לזירה הפלסטינית בשבועות האחרונים ואנחנו נעמיד מענה חד וברור לכל האירועים הללו"

    צילום: דובר צה"ל
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רמטכ"ל הצבא רב-אלוף אביב כוכבי ביקר היום (חמישי) בעיר בית לחם בליווי מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף יניב אלאלוף, מפקד החטיבה המרחבית "עציון", אלוף-משנה דוד שפירא ומפקדים נוספים. במהלך הביקור קיים הרמטכ"ל הערכת מצב ושמע את עיקרי תמונת המצב הגזרתית.

    כוכבי: "אין לנו שום כוונה לאפשר לטרור להצליח. הדירקטיבה ברורה מאוד לשטח, ברורה מאוד עד לאחרון הכוחות- לסכל ולמנוע כל פעילות. כשאני אומר טרור אני מתכוון גם לאבן, בקבוק תבערה, בלוני נפץ, כל אלו הם טרור. המסר הוא חד וברור, לא הפיגוע הזה, לא בלון הנפץ, לא הירי בצירים, כל הפעולות האלה- לא יצליחו. צה"ל ממוקד לזירה הפלסטינית בשבועות האחרונים ואנחנו נעמיד מענה חד וברור לכל האירועים הללו".

    במקביל, נחת לפני זמן קצר שר הביטחון נפתלי בנט  מביקורו בארה"ב. לנוכח האירועים, קיים השר התייעצות ביטחונית בקריה שבתל אביב, במהלכה עודכן אודות ההתפתחויות האחרונות. צה"ל יגביר את מוכנות הכוחות ביהודה ושומרון לקראת סוף השבוע, לצד משוואת תגובה תקיפה מול שיגור הבלונים מרצועת עזה.



    1 תגובות

    מיין תגובות